دسته‌بندی نشده

۵۲ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

ایسنا/گیلان معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: بیش از ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور معادل ۵۲ درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.


کلنگ پلی کلینیک تخصصی و شعبه تامین اجتماعی لاهیجان امروز، ۱۶ دی ماه با حضور معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی، مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.


این پروژه در زمینی به مساحت ۶۶۱۷ مترمربع و در سه ساختمان مستقل سه طبقه شامل ۳۸۴۱ مترمربع کلینیک تخصصی، ۲۵۲۲ مترمربع شعبه و ۴۲۱ مترمربع مرکز رفاهی احداث خواهد شد.


محمد محمدی، معاون سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حدود ۱۶ میلیون نفر بیمه شده اصلی دارد، اظهار کرد: بیش از ۴۳ میلیون نفر از جمعیت کشور معادل ۵۲ درصد جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند.


وی با بیان اینکه چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اعم از بیمه شدگان اجباری و اختیاری مستمری بگیر هستند، گفت: این افراد ماهانه از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.


معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت این سازمان برای آینده، خاطرنشان کرد: همه افرادی که شاغل رسمی و غیر رسمی هستند و در مقابل انجام کار، مزد دریافت می‌کنند، تحت پوشش قرار خواهند گرفت.


محمدی با اشاره به تاکید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در زمینه تسریع در آغاز پروژه لاهیجان اضافه کرد: اخذ پروانه ساخت این پروژه طی هفته‌های آتی انجام و مناقصه انتخاب پیمانکار نیز در اولین فرصت انجام خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیم بورس خرید نهال کجاست؟ نکات خرید نهال چیست؟
بیشتر بخوانیم راهنمای خرید نهال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *