دسته‌بندی نشده

معاون امور زنان رئیس جمهور دولت سیزدهم بر حمایت از زوج های جوان

ایسنا/زنجان معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزده بر حمایت همه جانبه از زوج‌های جوان و حل دغدغه‌های آنان اهتمام جدی دارد.


انسیه خزعلی امروز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه که همزمان با دومین سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی به زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی دولت جهت تامین درخواست‌های زوج‌های جوان همواره مورد تاکید رئیس جمهور است.


وی افزود: دولت تلاش می‌کند پشتیبانی‌های لازم طبق دستور رئیس‌جمهور در اجرای جشن‌ها برای زوج‌های جوان، در اختیار قرار دادن مکان‌هایی مناسب جهت اسکان و اختصاص وام‌های مسکن ارائه کند.


این مسئول تصریح کرد: الزام ادارات در تامین خوابگاه برای متاهلان، ساخت مسکن به مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جوانان در راستای تسهیل در ازدواج آسان است و به طور قطع از بسیاری مشکلات و موانع جلوگیری می‌کند.


خزعلی همچنین با اشاره به محدودیت در امکانات دولت، بر نقش مردم در همیاری تاکید کرد و گفت: مردم باید امکانات در اختیار یکدیگر بگذارند و با همراهی هم بتوانند مسائل زندگی را حل کنند.


معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از در دستور کار قرار گرفتن آسیب‌های مرتبط با ازدواج در برنامه دولت خبر داد و افزود: در بخش پیگیری از آسیب‌هایی که در ازدواج متوجه جوانان و در راستای ارتقاء سبک زندگی، طرح مشاوره برای نوعروسان را اجرایی کرده‌ایم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمیدکی شاپ فروشگاه لوازم مزدا
بیشتر بخوانیمشیرآلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *