دسته‌بندی نشده

 ام وی ام X22 پرو

https://mvm5086.ir/wp-content/uploads/2023/07/X22-PRO-scaled.jpg

 ام وی ام X22 پرو

مجموعه MVM برای تهيه و توزيع قطعـات و لوازم يدكي خودرو تلاش می نماید تا ضمن ارایه محصولات اصلی و دارای استانداردهای لازم، اسباب رضایت مشتريان محترم را فراهم آورد.

هنوز هم خیلی‌ها دلشان با چینی جماعت صاف نمی‌شود. تا می‌گویی «ماشین چینی» کهیر می‌زنند و تب می‌کنند. حق هم دارند. کارنامه قبلی این محصولات، حسابی خراب است .  گاهی اوقات هم بد نیست حواشی را زمین بگذاریم و با چشم باز، قضایا را آنطور که هست ببینیم.

شرکت مدیران خودرو در راستای ارائه یک محصول کراس اوور کوچک و ارزان‌قیمت جهت مقابله با رقبایی مثل لیفان x50، تصمیم گرفت ام وی ام x22 یا چری تیگو ۳ ایکس را در سال ۹۶ به فهرست تولیدات خود اضافه کند. ایکس ۲۲ طی این سال‌ها تا حد زیادی در بازار خوش درخشیده و کمابیش توقعات مشتریان را از یک کراس اوور کوچک برآورده ساخته است. اما حالا با عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودرو به بازار چین، شریک ایرانی چری هم دست‌ودلش لرزیده و تصمیم گرفته تا تیگو 3X پلاس را با نام ام وی ام ایکس 22 پرو به دست مصرف‌کنندگان ایرانی برساند.

البته ام وی ام X22 از لحاظ مشخصات فنی خودرویی کاملاً معمولی به حساب می‌آمد و حتی با مشکلاتی نظیر ضعف هندلینگ نیز مواجه بود، اما کمپانی چینی که رویایی جهانی شدن را در سر می‌پروراند، تصمیم گرفت در طول زمان مشکلات آن را (در حدی که هزینه وحشتناکی نداشته باشد) برطرف سازد. مثلاً آپشن مهم ESP به X22 اضافه شد، تا افتضاحی که در پیست آزادی پیش آمده بود دیگر تکرار نشود و گزینه‌هایی مثل HAC و TPMS نیز آسایش بیشتری برای راننده فراهم آوردند؛ بعد از آن هم دختر محبوب قبیله چری زیر تیغ جراحی زیبایی رفت و با یک سری ژل و بوتاکس و عمل‌های مختلف، چهره‌ای به مراتب جوان‌تر و جذاب‌تر بدست آورد. تازه تغییرات نسخه فیس‌لیفت که با پسوند پرو در بازار شناخته می‌شود به همین موارد ظاهری محدود نمی‌شود، بلکه باطن خودرو نیز دگرگون شده است.

از امکانات رفاهی ام وی ام X22 پرو می‌توان به سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر لمسی، کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی، ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ به همراه سیستم ترمز ضد قفل، توزیع نیروی ترمز و کنترل پایداری، چراغ‌های روشنایی در روز، سیستم تهویه با تنظیم دستی، آینه‌های برقی، سانروف، سنسور پارک عقب و رینگ‌های 16 اینچی آلومینیومی اشاره کرد.

ام وی ام X22 کراس‌اور خوش قیافه‌ای بود و حالا خوش‌قیافه‌تر هم شده، مجهز بود و حالا مجهزتر شده و در این بین از لحاظ ارگونومی و گشتاور موتور نیز مقداری پیشرفت داشته است. البته هنوز هم شتاب خارق‌العاده‌ای ندارد و با توجه به سادگی سیستم تعلیق عقب، کیفیت سواری ایده‌آل یا هندلینگ دلچسبی ارائه نمی‌کند، اما به لطف تغییرات صورت گرفته در مجموعه پیشرانه و سیستم انتقال قدرت، در مجموع کشش بهتری بدست آورده و در سفرهای جاده‌ای قدرتمندتر و همزمان کم‌مصرف‌تر ظاهر می‌شود. نکته دیگر این‌که اکثر رقبایش نظیر چانگان CS35 و برلیانس کراس مدتی است از بازارمان خداحافظی کرده‌اند و حالا در این رده کراس‌اور چندانی حاضر نیست تا برای ام وی ام X22 پرو دردسر ایجاد کند. در حقیقت اکثر خودروهای این سطح قیمتی یا مثل پژو 207 اتوماتیک هاچ‌بک هستند و وجهه ظاهری یک کراس‌اور (حتی از نوع کوچک تک دیفرانسیل) را ندارند و یا دست دوم هستند.

با تمامی این صحبت‌ها اگر خانواده پرجمعیتی دارید و یا قابلیت‌های دینامیکی ماشین برایتان از اهمیت زیادی برخوردار است این ماشین خیلی هم مناسب حالتان نخواهد بود. حتی خودرویی مثل جک S3 علیرغم ظاهر قدیمی و نه‌چندان موزون و قیمت مقداری گران‌تر، برای مسافرت و استفاده‌های خانوادگی گزینه بهتری به نظر می‌رسد، چراکه هم بزرگ‌تر و جادارتر است، هم قدرت موتور بیشتری دارد و هم این که پیشرانه‌اش نسبت به انواع توربو حساسیت کمتری به کیفیت پایین بنزین‌های بین راهی نشان می‌دهد؛ اما برای خانم‌ها، مجردها و به طور کلی خانواده‌های جوانی که بیشتر از ماشین در داخل شهر استفاده می‌کنند X22 پرو گزینه جذاب‌تری (نسبت به S3) خواهد بود؛ زیرا ظاهرش زیباتر است، قیمت ارزان‌تری دارد و همزمان امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمناً گستردگی مناسب شبکه خدماتی و گارانتی 4 ساله مدیران‌ خودرو نیز تا حد زیادی نگرانی‌ از بابت پیچیدگی‌های‌ فنی یک خودرو توربو را کاهش داده است

نمایندگی فروش قطعات مدیران خودرو این امکان را فراهم کرده تا بتوانید کلیه لوازم یدکی را از سرتاسر کشور سفارش دهید.

مهمترین مزیت MVM قیمت مناسب قطعات یدکی MVM است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *