دسته‌بندی نشده

۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده بود، راه اندازی مجدد شد.


علیرضا راشکی امروز پنجشنبه در شورای صنعت و معدن استان بیان کرد: این واحدهای تولیدی راه اندازی شده مجدد، واحدهایی هستند که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف دچار رکود و تعطیل شده و با کمک شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط به چرخه تولید بازگشتند.


وی افزود: از این تعداد واحد تولیدی ۲۷ واحد تولیدی در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان و ۱۴ واحد نیز در محدوده خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه‌اندازی مجدد شدند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: این ۴۱ واحد تولیدی در زمینه‌هایی همچون غذایی، سلولزی، فلزی، غیر فلزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت می‌کنند.


وی ادامه داد: علاوه بر شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان، ارایه تسهیلات توسط شبکه بانکی در راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی موثر بوده است.


راشکی گفت: بیشتر واحدهای تولیدی راه اندازی شده مجدد در شهرک‌های صنعتی زاهدان و جنوب سیستان و بلوچستان هستند.


وی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات، پیگیری در تامین مواد اولیه از جمله صنایع بسته بندی گوشت، واگذاری واحدهای راکد و تعطیل به سرمایه گذار جدید، بازاریابی صنایع کانی‌های غیر فلزی با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از عوامل راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *