دسته‌بندی نشده

نظر آیت الله رئیسی درباره طب سنتی چیست

تهران – ایرنا – رییس‌ جمهور گفت: طب ایرانی در کشور طرفداران‌ جدی دارد و بسیاری از مردم آن را تجربه کرده و اطمینان‌ دارند.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، ارائه گزارشی درباره طب سُنَّتی در جلسه امروز (شنبه) ستاد ملی مبارزه با کرونا و تأکید رییس‌ جمهور بر مواجهه عالمانه با آن در محافل علمی و درخواست از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای ایجاد زمینه بحث و گفت‌وگوی اساتید و صاحب‌نظران در این خصوص بار دیگر طب سُنَّتی‌ و ایرانی را در کانون توجهات قرار داد.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با بیان اینکه طب ایرانی در کشور طرفداران جدی دارد، اظهار داشت: بسیاری از مردم نسبت به طب سُنَّتی توجه دارند و آن را تجربه کرده‌اند و تجربه‌شان‌ هم نتیجه داده و به مرور موجب اطمینان خودشان و اطرافیانشان شده است.


وی با بیان اینکه‌ ممکن است برخی موافق طب ایرانی نباشند، ادامه داد: افراد صاحب‌نظری در این زمینه مشغول هستند که باید راه را باز کنیم و در دانشگاه‌های ما دپارتمانی‌ برای این قضیه داشته باشند.


رییس‌ جمهور تصریح کرد: یکی از موضوعات تضارب آرا و کرسی‌های آزاد اندیشی که حضرت آقا بر آن تأکید دارند، “طب” است که باید این کار انجام شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *