دسته‌بندی نشده

تغییر ساعت کاری ادارات معضل ترافیک همدان را مضاعف کرده است

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تغییر ساعت کار ادارات و مدارس و همزمان شدن سفر های درون شهری این اقشار با بازار، اصناف و مشاغل بخش خصوصی در ساعاتی از روز معضل ترافیک شهر همدان را مضاعف کرده است.


سرهنگ فرخ جمالی دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در شورای ترافیک همدان، اظهار کرد: توان، امکانات و تعداد نیروی انسانی پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر همدان متناسب با نیاز ما و ترافیک شهر همدان نیست.


وی بیان کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری در مقایسه با سال گذشته هفت درصد کاهش تصادفات فوتی، ۴۵ درصد افزایش تصادفات جرحی و ۲۵ درصد افزایش تصادفات خسارتی در شهر همدان داشتیم.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با بیان اینکه بلوار آیت الله نجفی و بلوار شهید سلیمانی پر تصادف ترین معابر شهر همدان در سالجاری بوده است، یادآور شد: ۱۷ مورد از فوتی های تصادفات سال‌جاری شهر همدان عابر پیاده و شش مورد سرنشین موتورسیکلت بوده است.


جمالی گفت: تغییر ساعت کار ادارات و مدارس و همزمان شدن سفر های درون شهری این اقشار با بازار، اصناف و مشاغل بخش خصوصی در ساعاتی از روز معضل ترافیک شهر همدان را مضاعف کرده است.


این مقام مسئول تصریح کرد: گنجایش خیابانهای همدان تغییر خاصی نکرده اما اکنون ۲۱۴ هزار خودرو در شهر همدان داریم و روزی ۲۰ خودروی جدید نیز شماره گذاری می شود.


جمالی ادامه داد: پارک حاشیه ای از جمله مشکلات ما در خیابانهای کم عرض و میادین به ویژه در رینگ اول شهر و خیابانهای پرتردد است که باید در فرهنگ رانندگی و ترافیک مردم مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *