دسته‌بندی نشده

خان محمدی عزیزی خادم لابی کرده بود حال مربیگری در تمام کشور

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم پرسپولیس درخصوص وضعیت اخیر فدراسیون و عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: عزیزی‌خادم لابی‌های غیراخلاقی کرده بود. او اهداف منفی را دنبال می‌کرد و در جایگاهی که حقش نبود، قرار داشت.


حسن خان‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با تاسف فراوان از نتایج این فصل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم اما مشکلاتی مانند بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات و یا حواشی درون باشگاه، دست به دست هم داد تا آنطور که باید خودمان را نشان ندهیم. ما حتی نتوانستیم بازیکن مناسبی جذب کنیم و به نظرم در این مسئله مدیریت باشگاه از سرمربی تقصیر بیشتری دارد. احتمال دارد که غرض‌ورزی در کار بوده باشد تا پرسپولیس از ششمین قهرمانی متوالی بازبماند.


پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد کادرفنی این تیم بیان کرد: فکر نکنید اگر یحیی گل‌محمدی تغییر کند، وضعیت پرسپولیس بهتر می‌شود. مربیانی که به جای یحیی برای این تیم در نظر گرفته شدند، همگی در یک سطح قرار دارند و درواقع وضعیت مربیگری در تمام کشور خراب است. مربیان تیم‌های دیگر هم فلسفه مشخصی دارند و با تغییر تیم و تجربه پتانسیل‌ها و جایگاه پرسپولیس هم نمی‌توانند نتیجه بهتری را رقم بزنند. مقصر این وضعیت کمیته آموزش است که نتوانسته خوراک مناسب و رتبه‌بندی درستی برای مربیان ایجاد کند و به جای سطح علمی و توانایی، فقط با موفقیت‌هایی که دلیلش همیشه به مربیان برنمی‌گردد، رتبه بندی شده‌اند.


وی ادامه داد: قبلا در مصاحبه‌هایم اشاره کرده‌ام که مربیان ایرانی به علت سطح علمی پایین، به خارج از کشور دعوت نمی‌شوند. ما به مربیان خارجی مثل برانکو ایوانکوویچ نیازمندیم که در کنار دانش ورزشی، بر روانشناسی و جامعه‌شناسی هم مسلط بود و توانست پرسپولیس را به بهترین تیم آسیا تبدیل کند. 


خان‌محمدی در خصوص وضعیت اخیر فدراسیون و عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: فشارهای فقدان رئیس فدراسیون هم بخشی از مشکلات بود که به ضعف هیئت مدیره و مجمع بازمی‌گردد. عزیزی خادم لابی‌های غیراخلاقی کرده بود؛ یعنی اهداف منفی را دنبال می‌کرد و در جایگاهی که حقش نبود، قرارداشت. 


پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر بی‌توجهی مدیران به تیم‌های پایه بیان کرد: اگر به موقع به وضعیت آکادمی توجه می‌شد و فقط هزینه خرید یک بازیکن را در کنار مدیریت مناسب برای آکادمی در نظر می‌گرفتند، در زمان بسته بودن پنجره نقل‌ و انتقالات به این وضعیت دچار نمی‌شدیم. متاسفانه همه تیم اصلی را ویترین کار خود کردند تا خود را در جایگاهشان نگه دارند ولی رشد واقعی فوتبال در آکادمی‌هاست.


وی در پایان درباره قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال استقلال شرایط خوبی پیدا کرد که دلایل اصلی آن تغییر به موقع مدیرعامل و استفاده از بازیکنان مناسب بود. دقیقا مسائلی که در پرسپولیس به شکل ضعف دیده می‌شد، در استقلال نقاط قوت بود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *