دسته‌بندی نشده

شهیدان همدانی و سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهند ماند

تهران – ایرنا – وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهیدان همدانی و حاج قاسم سلیمانی را در تاریخ ایران اسلامی جاودان توصیف کرد و گفت: شهدا با خداوند عهدی ناگسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص و پایداری در این مسیرگام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست.


به گزارش گروه  سیاسی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ آشتیانی امروز با حضور در منزل سردار سرلشکر پاسدار شهید حسین همدانی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار وزیر دفاع با تسلیت و تعزیت ایام شهادت امام حسن عسگری علیه السلام، با اشاره به سالگرد شهادت سردار حسین همدانی گفت: سردار همدانی از فرماندهان شجاع و گران‌قدر دوران دفاع مقدس بود که به عنوان یکی از مدافعان حرم نقش تعیین‌کننده‌ای برای حفظ ،حراست و تقویت جبهه مقاومت ایفا کرد.


امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به آیه ۲۳سوره ی احزاب« مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ …» افزود: شهدای عزیز ما با خداوند عهدی ناگسستنی داشتند و سردار شهید همدانی هم با اخلاص وپایداری در این مسیرگام برداشت و به خیل دوستان شهیدش پیوست و وفای به عهد نمود.


وی درباره اتفاقات و رویدادهای اخیر در کشور افزود: در این ایام وجود شخصیت‌هایی همانند شهید همدانی بیش از پیش احساس می‌شود و همه به یاد دارند که ایشان با چه دلسوزی ای نسبت به انقلاب و ملت غیور اسلامی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و اخلاص خود برای انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کرد.


وزیر دفاع در این دیدار خدمات بسیار بزرگ سردار شهید همدانی در جنگ تحمیلی، سپاه و بسیج و دفاع از حرم را برشمرد و وی را فردی دارای ویژگی‌های ممتاز، مبتکر، دور اندیش، صبور، دلسوز و پا دررکاب دانست و افزود: عمر پر ثمر ایشان در جهاد در راه خدا صرف شد و خداوند متعال به اعمال انسان‌های خالص که برای رضای او قدم بر می دارند برکت می‌دهد.


امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به درخشندگی این شهید در میان خیل شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: درخشندگی شهدا همانند آفتاب است و این روشنایی تحت هیچ شرایطی پنهان شدنی نیست و شهید همدانی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ایران اسلامی جاودان خواهد ماند.


به گزارش ایرنا، سردار شهیدحسین همدانی در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در استان حلب سوریه در حین جهاد و مبارزه علیه داعش به شهادت رسید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *