دسته‌بندی نشده

رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی بابت جنایت اخیر پرداخت خواهد کرد

تهران-ایرنا-فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بدون تردید پاسخ سریع مقاومت اسلامی فلسطین به این جنایت نشان می‌دهد فصل جدید قدرت یابی در جریان مقاومت رقم خورده است، گفت: صهیونیست ها تاوان سنگین دیگری بابت جنایت اخیر پرداخت خواهند کرد .


به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری ایرنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


سرلشکر حسین سلامی در این دیدار با تسلیت ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ، شرایط امروز جهان اسلام به ویژه منطقه مقاومت را خاص توصیف کرد و با تاکید بر اینکه هم اینک هر روز و هر ماه برای ما روز و ماه جهاد و شهادت است ، آزادی فلسطین برای ملت ایران را فراتر از یک آرزو یک راهبرد قطعی دانست و اظهارداشت: آزادی فلسطین وقتی آرزو است در حد آرزو باقی مانده و  به عنوان یک هدف واقعی دیده نمی شود ، این در حالی است که بر اساس تعلیمات امام خمینی (ره) و تاکیدات امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) هدف و راهبرد ما آزادسازی قدس شریف و اعاده سرزمین های از دست رفته و اشغال شده فلسطین به صاحبان اصلی آن است.


وی افزود: مسیر تحولات در فلسطین اشغالی و نزول قدرت صهیونیست ها که به سمت زوال و فروپاشی پیش می رود یک مسیر بدون بازگشت است و به فضل الهی آزادی قدس شریف نزدیک است.


سرلشکر سلامی با اشاره به ارتقای توانمندی های مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: قدرت امروز مقاومت فلسطین در مقایسه با گذشته توسعه پیدا کرده است و با ظرفیتهای بالقوه و بالفعل خود نشان می دهد که توان اداره جنگ های بزرگ را یافته است.


فرمانده کل سپاه اذعان و اعتراف مقامات متعصب صهیونیستی مانند باراک، نتانیاهو و بنت مبنی بر ناتوانی رژیم و سخن گفتن از اضمحلال قریب الوقوع آن که با تایید کارشناسان بین المللی نیزهمراه شده است را ناشی از واقعیات میدانی غیرقابل انکار در صحنه مبارزه مقاومت اسلامی فلسطین با اشغالگران قدس شریف قلمداد و گفت: اسرائیل تدریجاً به دلیل ناامیدی ناشی از ناتوانی آمریکا در حمایت از آنها ، به سمت برخی کشورهای عربی می رود تا بتواند خود را تقویت کند ، این در حالی است که این راهبرد نیز برای آنان نجات‌بخش نبوده و ضعف های ذاتی رژیم امکان تحقق آرزوهای بر باد رفته را به آنها نمی دهد.


وی ادغام و آمیختگی جمعیت و قدرت نظامی اسرائیل را یک ضعف  ذاتی برای صهیونیست ها توصیف و تصریح کرد: وقتی فلسطین قدرت می گیرد و این قدرت بیشتر نمایان میشود ضعف و ناتوانی صهیونیست ها آشکارتر و ادامه کار نیز  برای آنان دشوارتر می شود.


فرمانده کل سپاه افزود: رشد ضعف های ذاتی رژیم صهیونیستی آنان را به لحاظ روانی دائماً در مسیر تخریب و تضعیف قرار داده است به گونه‌ای که چشم‌انداز تاریک و دهشتناکی را فراروی خود می بیند.


سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین،  نیاز به جنگ هم نداشته باشد.


فرمانده کل سپاه اتحاد و یکپارچگی گروه های فلسطینی را یک واقعیت شکوهمند که موجب ایجاد نشاط ، بالندگی و اقتدار برای مقاومت اسلامی فلسطین می شود قلمداد و تصریح کرد: امروز همه ظرفیت های جهادی ضد صهیونیستی در یک صف  واحد در صحنه حاضر و پای کار آزادی قدس شریف و استیفای حقوق ملت فلسطین هستند و ما در این راه تا انتها با شما هستیم و فلسطین و فلسطینی ها بدانند که تنها نیستند.


وی آزادی قدس و پیروزی ملت فلسطین را آرمان و راهبرد امامین انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران دانست و با تأکید بر تداوم و توسعه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جمهوری اسلامی از مقاومت قهرمان و مقتدر فلسطین تاکید کرد : امروز فلسطینی تر از هر زمان دیگری هستیم و به فضل الهی این راه را ادامه می دهیم.


سرلشکر سلامی با محکومیت اقدام تجاوزکارانه و جنایت آمیز روز گذشته رژیم صهیونیستی به غزه که موجب شهادت و زخمی شدن دهها  تن از مردم به ویژه کودکان مظلوم و بیگناه گردید ، گفت:  بدون تردید پاسخ سریع مقاومت اسلامی فلسطین به این جنایت نشان می دهد فصل جدید قدرت یابی در جریان مقاومت رقم خورده است و صهیونیست ها تاوان سنگین دیگری بابت جنایت اخیر پرداخت خواهند کرد .


وی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به سرعت بخشی روندها و فرایندهای پیروزی فلسطین قهرمان بر اشغالگران سرزمین مقدس ؛ دستیابی به قدرت نظامی تاثیر گذار برای برهم زدن موازنه خطر را ضامن موفقیت انتفاضه و مقاومت اسلامی فلسطین برابر رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد:  به مدد همدلی و همراهی مردم با شما همچنان می توانید قدرتمند تر شوید و بر صهیونیست ها غلبه انسانی، روحی و نظامی پیدا کنید.


زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با قدردانی از مواضع و رهنمود های مقام معظم رهبری و حمایت ها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین گفت: ایستادگی و رویارویی گسترده جمهوری اسلامی ایران برابر امریکا و رژیم صهیونیستی موجب خرسندی مردم فلسطین و افزایش روحیه رزمندگان و مجاهدان فلسطینی است.


وی افزود: مقاومت اسلامی پیشرفت های بسیار خوب و موثری در حوزه توان نظامی داشته است و این روند متوقف نخواهد شد.


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی حمایت جبهه مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران از مبارزه ملت فلسطین برابر صهیونیست ها را تعیین کننده و  روحیه بخش توصیف و  تصریح کرد: ما در مسیر مبارزه ضد صهیونیستی از مشکلات بسیاری عبور کرده‌ایم و حضور حامیان ملت فلسطین به ویژه شما در کنار ما به تقویت روحیه و توانمند یهای مقاومت منجر شده است.


وی تاکید کرد: ما مقاومت را ادامه خواهیم داد و با همکاری دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم و قادر هستیم  هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی را تلافی و به آن پاسخ بموقع دهیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *