دسته‌بندی نشده

ایران در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه ایران در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد، گفت: مسلمانان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از سازش برخی دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی اعلام کنند.


حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرا رسیدن روز قدس گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است. همانطور که استکبار جهانی تمام توان خود را برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس به‌کار گرفته مسلمانان نیز باید با وحدت و انسجام از آرمان ملت فلسطین حمایت کنند.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس داشت: قدس متعلق به همه ملت‌های مسلمان است و همه مسلمانان در قبال مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف مسئولیت دارند.


وی خاطرنشان کرد: در صورتی که ملت‌های مسلمان در حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی متفرق بوده و اتحاد نداشته باشند، قطعاً استکبار جهانی برای نابودی اسلام و مسلمانان تمام توان خویش را به کار خواهد بست.


عضو فراکسیون روحانیت مجلس اضافه کرد: مسلمانان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از سازش برخی دولت‌های عربی با رژیم صهیونیستی اعلام کنند و نشان دهند که با هرگونه سازش با این رژیم جعلی مخالف هستند.


نقدعلی یادآور شد: درست است که جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد اما سایر ملل مسلمان نیز باید به وظیفه خود برای مقابله با این رژیم اشغالگر عمل کنند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *